om vi inte träffas innan du åker så dör jag, ella

 
Blogg.se verkar alltid krångla nu för tiden men nu är jag här igen! Har lämnat in sista inlämningen och gjort sista läxan för terminen vilket faktiskt inte kunde varit skönare, har trots allt en del saker att hinna innan jul. Aldrig får man vila haha. Imorgon verkar det vara dags att köpa julklappar iaf, tvekar dock på att jag kommer hitta någonting till alla för jag har alltid sån beslutsångest men förhoppningsvis kommer jag inte hem helt tomhänt :)
 
Sen är det de här med jobbet. Dem ringde idag och hörde om jag kunde göra en fotografering men dumma skolan förstörde det, tråkigt för tydligen ville kunden verkligen ha just mig. Jag passade på att fråga om bilderna som jag trodde jag skulle fått för ett bra tag sen också men det visade sig att fotografen var i Miami tror jag så det dröjer lite längre. Och sen har jag en casting på torsdag som jag har ångest över, läskigt som fan. Ni får önska mig massor av lycka till sen och jag ska även visa er skorna men det blir troligen imorgon. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback