just promise that you won't forget we had it all

 
Gud så skönt att ha fått engelska presentationen överstökad! Jag förstår verkligen inte varför jag alltid ska vara så jävla nervös dock, gör allt så mycket svårare. Men nu är det som sagt över för den här gången och jag har bara en inlämning kvar innan jag får gå på lov. Får lägga tid på den i helgen för jag har inte ens börjat än haha, fråga inte vad jag har gjort på lektionerna för jag har ingen aning.
 
Lite roligt att min lärare sa att jag borde försöka bli modell på mitt utvecklingssamtal idag, höll verkligen på att dö för att jag skrattade så mycket! Jag sa inte att jag redan jobbar som det för jag vet inte, vill inte att mina lärare ska veta? Klart det inte gör någonting om dem kommer på det själva men jag vill inte hålla på och prata om det med dem. Känns som om man skryter nästan? Jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback