hole in the middle of my heart like a polo

 
Känns verkligen som om jag har gjort allt förutom att plugga idag. Har bara en inlämning kvar nu men jag kan inte fokusera alls, har fortfarande inte ens börjat.
 
Var i alla fall iväg och köpte ett par pumps att ha med mig till catwalk castings (Vill ni se?), ska på en nu nästa vecka så jag ska bo i skorna tills dess så att jag helt lär mig gå i dem. Inte ute då, men här hemma. Behövde inte gå på casting för förra catwalk grejen jag gjorde så lite nervös är jag eftersom det blir första gången men det ska nog gå bra och jag har ju faktiskt varit på casting förut! :)

Kommentarer
ella säger:

lägg upp bild på dem! :)

2012-12-11 | 10:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback