hatar lucia

 
Åh allt är så komplicerat, fram och tillbaka hela tiden. Nu verkar det som om jag ska jobba imorgon istället för att gå på casting? Det är däremot för samma ställe som jag skulle gått på casting hos så då kan jag göra den samtidigt som fotograferingen? Jag är ganska så förvirrad som ni märker haha och min agentur skulle ringa tillbaka direkt efter dem frågat om det var okej att jag kom när jag kom vilket var för en timme sen och åh jag blir så irriterad för jag vill bara gå och duscha men då kommer telefonen ringa precis då såklart. Det är nu man skulle haft en vattentät mobil, fan alltså. Men det är väl bara att vänta antar jag, känner dock att mitt goda tålamod har försvunnit ganska så mycket de senaste åren. Jag har väntat så jävla länge på så jävla många grejer vilket egentligen borde gett mig bra tålamod men icke sa nicke.
 
Och imorgon är det dessutom Lucia, min absoluta otursdag. Jag förknippar den bara med döden. Begravning förr förra året och så dog någon i min familj nästan i Stroke förra året. Så jag är inte speciellt pepp inför imorgon om man säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback