en vecka och en dag

 
 
Dagen har spenderats med att läsa, köpa julgran och glasera pepparkakor. Imorgon är det måndag igen och tack vare elevens val ser jag faktiskt fram emot att gå till skolan, konstig känsla haha. Det var lite otydligt om jag skulle jobba imorgon eller inte men jag hörde av mig till agenturen och det skulle jag förmodligen inte, skööönt. Får se vad jag hittar på istället, slutar så tidigt. Borde köpa fler julklappar men det är så svårt ju. Börjar däremot få lite klarhet nu så jag ska nog hitta någonting till alla tillslut. Taggar seriöst sönder till jul, undrar hur många gånger idag jag har sagt att det är en vecka och en dag kvar, herregud jag borde nästan spärras in ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback