de fick ta fram en värmefläkt för att jag var så kall

Försöker inse att jag bodde här i en hel jävla vecka för några år sen. Galet vackert!
 
Jag var ganska så otydlig när jag berättade om fotojobbet jag gjorde igår, mest för att jag själv inte riktigt visste någonting haha. Men nu vet jag så nu är det dags att berätta!
 
Var så otroligt trött igår efter skolan, ville verkligen inte alls in och jobba. Tänkte ställa in eller hoppa av eller hur man säger men jag visste ju att jag inte kunde det så det var bara att ta sig in ändå. Kom dock lite sent eftersom bussen aldrig kom men jag tror inte det gjorde så mycket. Var hur som helst där vid fyra och då blev jag sminkad och fick sen håret fixat. Tog inga bilder men jag lovar att visa er sen när de riktiga bilderna kommer ut! Naturlig sminkning med markerade bryn och stram, låg hästsvans fick jag iaf. Till de sista tre looksen fick jag istället håret kammat bakåt i den låga tofsen, lite "wet look" och så fick jag mörkrött läppstift med en antydning till lila tillsammans med den naturliga sminkningen. Jag fotade nämligen 12 olika outfits, 4 mini kollektioner med 3 outfits i varje. Så en hel del bilder blev det! Jag tror dem blev väldigt fina, det känns som det och jag fick väldigt mycket bra feedback så det känns bra. Dessutom var alla verkligen jätte gulliga och trevliga vilket var jätte skönt!
 
Hade däremot verkligen inte förväntat mig att vi skulle hålla på så länge som vi gjorde, slutade 22.00 och var hemma runt 23.00. (Mötte din mamma vid tunnelbanan, Helen!) Men jag behövde ju äta, ta bort sminket och tvätta håret när jag kom hem så jag la mig i sängen först vid 1. Gud så trött jag var, blir att lägga sig tidigt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback